Wan Nor's FotoPage

By: Wan Nor Azwariah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 30-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Fashionista of the month- from www.beautifulsofea.com

Gambar2 mama posing pakai dress beli dari beautifulsofia.com. Actually owner beautifulsofia.com nak adakan contest maxi mania. Mama pun nak join jugak...so ptg tu bwk afif n aqil bergambar...huhuhuhuuu...tak menang pun takpe..saje suka2...tp mama dpt emel mengatakan contest ditangguhkan dia tas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. so kepada sape2 yg dh hantr gambar akan dinobatkan sebagai fashionista of the month..mama dapatla title tu..





Fashionista of the month..dpat dr www.beatifulsofea.com...terima kasih..


Sunday, 28-Dec-2008 03:09 Email | Share | | Bookmark
Cuti di A Famosa Resort Melaka

 
00:00
 
00:00
 
00:00
View all 10 photos...
Kali ni kirorang bercuti ke melaka lagi...tu yg paling dekat...A Famosa Resort Melaka. Banglo 4 bilik..okla...puas hati ..semua ade..Ptg tu kitorang ber bbq..ade ayam..kerang..sosej..kentang..Pastu nasi grg...Budak2 sukala ade swimming pool...mama pun join skali..Afif je takut...sbb aritu kat melaka dia main2 air guruh kuat..trus ujan...bertepiaran lari...itu yg dia trus fobia..kalo main kolam...mesti ade guruh...apa la Afif ni..tp mama paksa2 jugak...






Friday, 26-Dec-2008 07:35 Email | Share | | Bookmark
Kenduri kahwin Yati Di Perak

Musim cuti sekolah ramai org buat kenduri kawen..6 hb Dis 2008 kitorg g kenduri kahwin sepupu sebelah suami di Perak..tertarik tgk sawah padi yang menghijau..so apalagi..mula la nk posing.....

To Yati n hubby:
Selamat pengantin Baru..Semoga kekal ke akhir hayat.Amin..








Friday, 26-Dec-2008 03:59 Email | Share | | Bookmark
Jalan-jalan di Cyberjaya

Sejak papa amik VSS ni, setiap weekend kitorg kuar jln2...ni bwk Afif dan Aqil g Cyberjaya lagi...yg aritu pegi batt hset kong..so tkleh amik gambar sgt...senang gune kamera hset jer..tapi mama teringin nak beli kamera nikon yg mahal tu...mama minat amik2 gambar ni...nk jd photographer...hehehee..

Afif suka jalan2 ni...bwk push car dia..bkn main laju lagila...Aqil ptg2 ni dh ngantuk...lps mkn ptg ni time dia tdo..





Tengoklah muke adik yang dah ngantuk tu....




Gambar ala2 studio..hihii..


Friday, 19-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Afif dan Aqil dan keretanya...

Afif dan Aqil main2 kat dalam umah jer...






[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net